miércoles, julio 04, 2007

On acaba el llenguatge...

...comença la música. De part de la Glòria m'arriba un meme (feia dies que no en rebia cap) musical. Un altre, i és que ja deia jo fa uns dies que la música jugava un paper important en les nostres vides. Anem per feina:

- Quanta música tinc a l'ordinador: Aproximadament tinc uns 18 Gbytes de música al meu PC. La durada de tota aquesta música és... molta... massa...
- Últim disc que he comprat: Fa temps que no en compro cap, últimament m'he dedicat més als DVD's o als llibres. Però diria que el darrer disc va ser "Innuendo", de Queen.
- Cinc cançons que escolto molt o que tenen molt significat per mi: "Y sin embargo" de Joaquín Sabina; "Lucía" de Joan Manuel Serrat; "Lágrimas Negras" de Bebo Valdés i Diego el Cigala; "My Way" de Frank Sinatra i, finalment, "Bachata Rosa" de Juan Luis Guerra.
- Cançó que estàs escoltant ara: "Besaré el suelo", de Luz Casal.

I passo aquest meme musical a tres semi-desapareguts de l'escena blocaire, que últimament actualitzen amb comptagotes:
- Eulàlia Mas, a veure si la recuperem per la blogsfera.
- Oriol Vaquer, per conèixer la música d'un orgullós repicatruges.
- Víctor Martínez, sense exàmens per davant.

1 Comments:

Blogger Eu said...

Javi, hasta me he asustado cuando he visto mi nombre ahí!! Bueno, prometo contestar... un día de estos!

Besos,

12:28 p. m., julio 05, 2007  

Publicar un comentario

<< Home