martes, julio 15, 2008

Reinventar

Arrenco aquest post amb la mitja sorpresa de veure, en començar a escriure'l, que es tracta del post número 501 d'aquest blog. I al pensar en els 500 posts anteriors i en veure l'extraordinari recorregut personal de canvis i vivències que en paral·lel ha anat resseguint la meva persona, em pregunto, benvolguts amics i amigues, on, com, quan i amb qui estarem quan arribin els pròxims 500 posts. A bon segur que serà una pregunta de curiosa resposta.
Un cop dit això i posant-nos en marxa de veritat, reconec que avui dimarts tinc una estranya sensació que últimament m'acompanya tot sovint. Els dimarts s'han acabat convertint en el meu dilluns particular i és que d'un temps ençà, el dilluns (l'autèntic) ha esdevingut per mi un estrany pont entre les sentides meravelles del diumenge i les fantàstiques misèries del dimarts (o del meu dilluns). Aquesta magnífica disfunció temporal em fa sentir-me i trobar-me submergit enmig del dimarts tarda entre els pensaments al voltant de les meves desventures de cap de setmana, que ara que som en ple estiu, en pre-Santes i per alguns afortunats (no és el meu cas) també en pre-vacances, doncs adquireixen un matís especial.
I és que l'altre dia un d'aquells coneguts que amb el temps es van acabar transformant en amic (per cert, que pocs amics de veritat ens acompanyen amb el pas dels anys...) em deia "tant de bó les setmanes tinguessin més d'un cap de setmana". I jo, almenys en aquesta tarda de platja i sol de justícia, li dono la raó. Caldrà reinventar-se la setmana, almenys com a concepte, i pel camí segurament també caldrà reinventar-se algunes coses més, començant abans que res per reinventar-nos a nosaltres mateixos. Mentrestant, espero que gaudeixin de l'estiu, salut.
Imatge "Niños en la playa" de Joaquín Sorolla (http://www.elpais.com/recorte/)

4 Comments:

Blogger Joana said...

Doncs ja és dimecres... ànims!
Cert lo dels amics i amigues....
Ptonet, quan et treguis la barba. :)

7:44 a. m., julio 16, 2008  
Blogger alberttorracabello said...

*

Aquest quadre el tenia la Cèlia (una senyora de la residència) a la seva habitació!!!

(en rèplica ehhhh.. jijji..)

*

Referint-me als teus 501 posts, dir-te que quan arribis als 1001 espero poder posar-te algun comentari!!!

I de passada, a veure si ja estem ben reinventats... tots plegats!!!! ;)

*

12:29 p. m., julio 16, 2008  
Blogger Javi said...

Joana,
per sort o per desgràcia, les setmanes passen molt ràpid. I lo de la barba no és més que una de les meves déries d'estiu. Ens veiem!

Albert,
aquest cuadre el vaig veure en un llibre quan tenia 9 anys i se'm va quedar gravat a la memòria. Pel que fa als posts, espero poder arribar a aquests 1001 que dius. Segur que per llavors, ja ens haurem reinventat tots unes quantes vegades. Cuida't i fins aviat!

4:55 p. m., julio 16, 2008  
Anonymous Anónimo said...

Felicitats pels 500 posts! i pel teu blog

8:14 p. m., julio 19, 2008  

Publicar un comentario

<< Home