domingo, marzo 26, 2006

Trencant Rutines

Avui que és diumenge i la setmana ja comença a escapar-se d'entre els dits, he estat pensant que setmanes com aquesta les recordaré tota la vida, per especials i diferents. Moltes vegades a la vida ens trobem envoltats, sense gairebé adonar-nos, de pura rutina que ens atrapa i no ens deixa anar fàcilment. Certament això passa.
Però aquesta setmana ha sigut poc típica en molts sentits, en molts fets petits i grans, que han "matat" una part de la meva própia rutina i també de la rutina general que compartim tots.
En l'àmbit general i de notícies, l'Estatut va donar un altre pas, i sembla que comencem a veure l'arribada, en forma del referèndum que ens espera d'aquí a pocs mesos. Però en aquests dies sobretot hem trencat una rutina especial amb la desitjada treva permanent d'ETA, que de moment deu ser la millor notícia del que portem d'aquest 2006.
En un pla més proper també han passat coses per desfer rutines. Al Maresme, la JSC ha celebrat la constitució de dues noves agrupacions, la de Vilassar de Mar i la de Tordera. Les constitucions deuen ser el tipus d'acte polític que sempre ens agrada presenciar, envoltades d'il·lusions i de ganes de mirar cap al futur. Jo només vaig poder veure la constitució de Vilassar i per cert, felicitats Albert, us ho heu currat.
En els temes més personals també hem tingut una setmana "no rutinària", una mica estranya, amb molts sentiments a flor de pell i que d'una banda, em fan recordar el passat però que també m'inviten a il·lusionar-me en el que encara ha de venir i que, sobretot em fan centrar-me en el present. Repeteixo allò que vaig llegir en algun lloc no fa massa dies, el futur ja arribarà, ara hi ha el present i aquest em fa tornar al meu passat (a la meva ciutat).

3 Comments:

Blogger Eu said...

Buf, Javi, estic amb tu: aquesta setmana estem amb els sentiments a flor de pell. I el pitjor de tot (i el millor alhora) és que encara ens queden unes quantes setmanes de sentiments, sensacions, despedides i retrobades...

Jo no sé si ho podré aguantar!! En tot cas, de ben segur que en surten uns quants posts molt bonics.

Petons

1:15 p. m., marzo 27, 2006  
Blogger albert said...

Gràcies per ajudar-me tan el divendres a Vilassar, sense tu hem sembla que encara estariem buscant el tub que no sortia del suport de la pantall..jeje.

Ara en serio. Gràcies.

5:53 p. m., marzo 28, 2006  
Blogger Javi said...

Albert,

no cal que em donis les gràcies, va ser un veritable plaer ajudar-vos en la prèvia del acte de constitució, sempre és il·lusionant veure començar a gent nova amb les ganes que vosaltres vau demostrar.

Ja ens veurem, ok?

11:28 p. m., marzo 28, 2006  

Publicar un comentario

<< Home