miércoles, abril 05, 2006

Moments Especials

Avui és dimecres, són més o menys les 12 del migdia. Per tant, em trobo just al migdia del dia que és troba al mig de la setmana, o més aviat, entre dos caps de setmana. Estic pensant en les coses que vull fer durant els dies de repós (relatiu) que tindré durant la próxima setmana. I mentre ho penso, encara em venen a la ment moments del cap de setmana anterior.
Apareixen a la meva ment detalls emocionants, com els que vam viure a Cornellà, amb Zapatero, Maragall, de Madre... però sobretot amb tota la gent que es va apropar al pabelló. Mentre baixava per la graderia, intentant arribar amb la resta de gent jove, les àvies m'agafaven i em deien: "¡Ay, cómo me gusta la gente joven!" i jo responia en mig d'una rialla: "Claro que sí, vamos a animar un rato ahí abajo". O les pujades i baixades de l'escenari, aplaudint i animant, sobretot rient. O els comentaris que féiem amb els missatges sms que anaven apareixent a les pantalles del míting: "La capital de Nicaragua? Zaragoza". I la sensació d'estar en mig d'un camí, amb molt de recorregut per davant, però en un bon camí, amb il·lusions per davant. I acompanyat de bona gent.
No sé molt bé que faré aquest cap de setmana ni tampoc durant la setmana santa, però hi ha una cosa que sí que tinc molt clara. M'agradaria que els dies que hagin de venir estiguéssin plens de moments especials i amb emoció, com els de Cornellà, com els del Congrès, com els dels amics, com els de les anécdotes, com els que em donen ganes d'escriure poesia, com els bons moments i a vegades els dolents també. Sí, definitivament això m'agradaria...

3 Comments:

Blogger Joana said...

Jo, ni que treballo fins dimecres, espero poder llegir i més que rés, passejar per el passeig marítim, si no fa massa calor que diumenge passat... ufff, va ser terrible.
Un petó.

10:20 p. m., abril 05, 2006  
Blogger Enrique Castro said...

Javi:

me alegra un montón verte en forma.

Un abrazo desde Compostela company.

9:29 a. m., abril 06, 2006  
Blogger Javi said...

Joana,

potser jo també em doni una volta pel passeig marítim, ara bé, només si estic ben acompanyat.

Enrique,

bueno, se hace lo que se puede para intentar estar en forma. Gracias company.

12:57 p. m., abril 06, 2006  

Publicar un comentario

<< Home