jueves, julio 19, 2007

De viatge

Amb alguns dies d'inactivitat a les espatlles, torno a ser per aquí. Aquests dies he estat fent un munt de coses i trobar temps per al blog se m'ha fet una tasca impossible. Com apunt, durant els últims 10 dies he estat/atravessat/recorregut un total de 28 comarques catalanes i 7 províncies espanyoles, repartides en 3 comunitats autónomes diferents. I per cert, encara no estic de vacances.
Com poden veure, el meu afany viatger en aquests dies es troba plenament vigent (encara que un grapat d'aquestes comarques les visito per imperatiu laboral, no per plaer) i ara que retrobo el temps per al blog, veig que en Donaire em fa arribar un meme viatger. Ja els adverteixo que segurament he viatjat poc i que no inclouré a la llista les meves ciutats i pobles existencials, que si em coneixen una mica ja deuen saber quins són.
Vull anar (no necessàriament per aquest ordre) a:
  • El Cairo
  • Pequín
  • Cuzco
  • Petra
  • Granada
  • París
  • Roma
  • Nova York
  • San Petersburgo
  • Bilbao

Vull tornar (tampoc en aquest ordre) a:

  • Florència
  • Sevilla
  • Madrid
  • Venècia
  • Calella de Palafrugell
  • Castellar de N'Hug
  • Verona
  • Mónaco
  • Luca

I com que fa algun temps que el meme es va posar en marxa, aquesta vegada no el passo a ningú.

Imatge de http://www.ulibros.cl/vortice/img/de_viaje.jpg

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Me apunto a repetir Sevilla!Una Semana Santa inolvidable!Con sus toques de rap por supuesto!

4:15 p. m., julio 20, 2007  

Publicar un comentario

<< Home