lunes, septiembre 08, 2008

Deutes

M'agrada l'eficiència i m'agrada ser eficient. I precissament quan no ho soc o no aconsegueixo ser-ho reconec que em sento bastant malament. I durant aquests últims mesos per alguna raó (vaya usted a saber por qué), no havia sigut gaire eficient en segons quins temes. I ha hagut d'arribar-me un cap de setmana més aviat introspectiu per posar-m'hi amb una part d'aquests temes i començar a saldar comptes pendents. I dic començar perquè encara em queden algunes coses per reendreçar i solventar.
Però tot és començar i anar fent feina i camí. Almenys avui, estic parcialment satisfet per haver fet una part del que em tocava des de feia temps. I espero que això sigui el principi per tornar al desitjat camí de l'eficiència de la que parlava al principi. Per ganes no serà. I disculpin per no parlar directament de què és exactament el que he solventat. Diuen que al bon entenedor, li calen poques paraules i sobre aquest tema, a aquest bon entenedor no cal dir-li gaire cosa. Ell ja sap.

4 Comments:

Blogger Joan Antoni said...

Gràcies Xavi

8:53 a. m., septiembre 08, 2008  
Blogger Javi said...

De res Joan Antoni.

5:54 p. m., septiembre 08, 2008  
Anonymous Anónimo said...

ta quedao chulo el blog de lalcalde

11:55 p. m., septiembre 09, 2008  
Anonymous Anónimo said...

Y el contador vuelve a funcionar

11:00 p. m., septiembre 18, 2008  

Publicar un comentario

<< Home