sábado, enero 28, 2006

El sou dels polítics

Moltes vegades, parlant amb els amics de política, sorgeix una eterna pregunta: quant guanya un polític?

Molta gent té la percepció de que els càrrecs electes s'enriqueixen a costa dels nostres impostos i penso que aquesta és una de les pricipals causes que provoquen la mala imatge, en general, que la societat té dels polítics.
Jo, quan em fan aquesta pregunta no sé que contestar. "Jo no sóc polític", els hi dic, "però conec a uns quants i són gent bastant normal, vaja, hi deu haver de tot, però jo només puc parlar pels que conec, i cap dels que jo conec viu en un castell, ni té 5 cotxes, etc.". La gent vol saber quant guanya un pólític i precissament per aquest motiu, entre altres, en Rafael Estrella ha publicat en el seu blog el seu sou i la seva declaració de patrimoni.
Rafael Estrella és diputat al Congrès del PSOE per Granada des de l'any 1979. O sigui que porta uns quants anys en això de la política i podreu jutjar si penseu que s'ha fet ric en aquest món.
Des d'aquí el felcicito per la seva iniciativa i li dono ànims per intentar convèncer a altres companys del Congrès a fer públics els seus respectius patrimonis. M'agradaria veure el patrimoni d'algun important diputat de segons quin grup parlamentari...

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Wola!!!

Ei moltisimes gracies pel comentari en el meu blog, pensaba que hi havia poca gent que em llegia.

Quan tinguis el post amb el tema de Bolonia, si es que t'animes a escriure'l pq el tema es un chapon de cuidado, ja m'el miraré okis??

Apa wapi, molts petonets des de Sabadell

Glòria

5:13 p. m., enero 28, 2006  
Blogger Pedro said...

Els sous dels polítics han de ser alts perquè així la gent més preparada s'hi posi. Hi ha molta gent que té opcions de treballar a l'empresa privada o als ector públic, de les dues maneres servirà als interessos del seu país, Espanya en el teu cas i Catalunya en el meu, però si el sou és molt més alt en el sector privat aquesta persona ja té un alicient més per treballar en el sector privat.

12:53 a. m., enero 29, 2006  

Publicar un comentario

<< Home