jueves, abril 13, 2006

Abans de Marxar

Escric aquestes línies mentre a la vora ressonen els tambors de la processó. És el que té viure prop de una església. Cada any em passa igual, ja hi estic acostumat. Durant aquesta nit, els sorolls i la música dels que acompanyen al sant, m'ajuden a conciliar la son o almenys a intentar-ho.
Avui més em val dormir unes quantes hores, doncs demà al matí marxo un parell de dies a fer un paréntesi amb uns bons amics. Tot i que haig de reconèixer que aquest any no tenia massa ganes de sortir i d'anar a qualsevol lloc, al final com acostuma a passar, els amics m'han enredat per a que els acompanyi en aquests dies, que seran previsiblement una mica esbojarrats. Veurem com va. Però crec que el fet de ficar a 10 homes repartits entre un bungalow i algunes tendes de campanya pot donar per a bastant, sobretot si ens comença a ploure.
Per tant, avui ha sigut un dia de preparacions, encara que segurament m'oblidaré d'alguna cosa, com acostuma a passar en molts d'aquests casos. I bé, entre tanta preparació he fet algun passeig pels blogs propers, i un també s'adona que avui ha sigut un dia d'aniversaris, un i dos.
I parlant d'aniversaris demà és celebra el 75 aniversari de la proclamació de la II República. Com que marxaré de bon matí no podré veure la bandera republicana penjada a l'Ajuntament. Llàstima, ni tots els dies ni tots els anys es pot veure una cosa com aquesta. En fi, suposo que algú farà fotos.
Prometo tornar amb les pil·les ben carregades per afrontar tot el que ens ha de venir a sobre. Gairebé m'espanto si m'hi poso a pensar.

1 Comments:

Blogger Joana said...

Espero que ho passis molt bé!.
Aquesta és una de les coses que no he viscut.
Un petonet.

12:02 p. m., abril 14, 2006  

Publicar un comentario

<< Home