miércoles, mayo 03, 2006

Música per tapar el Soroll


Avui el Barça ha guanyat la lliga, era imminent. Pel carrer només sento crits i clàxons dels cotxes, és el soroll de l'alegria dels culés. Felicitats, però com que jo soc del Madrid, si em permeteu posaré una mica de música per no haver de sentir tant de soroll.
Passeu i serviu-vos vosaltres mateixos. Take on Me de A-ha. The Final Countdown de Europe. Sweet Dreams de Eurythmics. What is Love de Haddaway. Moonlight Shadow de Mike Oldfield. The Look de Roxette. I finalment, per acabar una que no té desperdici, Cuba de The Gibson Brothers.

3 Comments:

Blogger Víctor said...

Grandiosísimas canciones Javi!!

Permiteme que diga que mis favoritas, dentro de ese grupillo, son The Final Countdown y Moonlight Shadow... Sweet dreams siempre preferiré la versión de Marilyn Manson, creo que muestra mejor el mensaje de la letra.

Como curiosidad, mirando el video de EUROPE al final he visto que salía el año del cd... y te recuerdo que yo nací ese mismo año, el 1986, lo cual puede hacerte pensar que te haces mayor...jejeje!

12:31 a. m., mayo 04, 2006  
Blogger Oriol Vaquer said...

Javi, ho sento per tu, però...
VISCA EL BARÇA!

Un cop fet el hooligan, t'he de dir que és una selecció molt bona, i que com que musicalment en Víctor i jo tenim molts punts en comú, també comparteixo el seu comentari.

Si tu dius que et fas gran perquè vas neixer amb la cançó, jo tenia el cassette i la cantava per casa, per tant, encara em sento és gran

Salut i República

8:48 p. m., mayo 04, 2006  
Blogger Javi said...

Bé, d'aquesta petita selecció jo també em quedaria amb "The Final Countdown" i "Moonlight Shadow".

Encara que "Cuba" pot donar molt de joc, per exemple en una nit de Feria, jeje.

Ens veiem.

2:46 p. m., mayo 05, 2006  

Publicar un comentario

<< Home