martes, mayo 23, 2006

Questions Temporals

Les setmanes de bojos sempre són setmanes de temps més aviat limitat. Potser el millor és que els dies passen ràpid, però clar, això també comporta que no els aprofitis suficientment, o almenys és la sensació que tinc.
Per sort només em queden 10 dies per acabar les classes. O per desgràcia, ja que després vindran els exàmens i tocarà estudiar una mica (només una mica, eh!). Tinc temps, o això em repeteixo mentalment. Falten 22 dies per al primer exàmen. I el segon arriba alguns dies després, no els he comptat.
També falten 17 dies per a que comenci el Mundial de Futbol d'Alemanya (ja han passat 4 anys, massa ràpids) i 26 dies per al referendum de l'Estatut i el que significa aconseguir més autogovern, més competències i millor finançament per a Catalunya. Per a les eleccions autonómiques en falten alguns més, però encara no els sap ben bé ningú. Però abans d'això han d'arrbar moltes coses, hi ha tot un estiu al mig, amb algun moment per descansar (o no).
Personalment tinc ganes de que arribin les Santes, encara queden 65 dies. I em sembla que falten 124 dies per al meu aniversari, per a ser un any més vells.
I així podríem seguir, però serà millor que comencem pel principi, o sigui per demà mateix. Me'n vaig a descansar. Bona nit.