miércoles, mayo 17, 2006

La cançó és vostra

Felicitats als Campions de Europa, us ho heu merescut i heu patit una mica més del compte per aconseguir tombar a un Arsenal molt gris. Jo ja m'ho veia a venir.
Però bé, suposo que la il·lusió encara és fa més gran quan alguna cosa ha sigut ben difícil d'aconseguir i a més, tenint en compte que tinc moltíssims amics i amigues que són culés i que ara mateix estaran saltant i/o cantant d'alegria, en certa manera no puc més que alegrar-me per ells.
Bravo campions i espero que el próxim any us posem les coses més difícils. Avui aquesta cançó us pertany.

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Visca el Barça, i visca Catalunya

2:33 a. m., mayo 18, 2006  
Blogger Joana said...

Gràcies Javi!, per la part que em toca :).
Per primera vegada he vist un partit sencer i creu que els nervis em varen tornar "xiripa".
Un petó.

9:17 a. m., mayo 18, 2006  
Blogger Eu said...

Gràcies Javi!
Està bé que un madridista de pro ens feliciti tan elegantment!! jejeje

10:45 a. m., mayo 18, 2006  
Blogger Javi said...

De res a totes, només he reconegut una evidéncia, i és que aquest any el Barça ha sigut el millor equip d'Europa.

Per cert, anónim apart, aquest post només l'han comentat dones. Perquè després diguin que a les dones no us agrada el futbol, trencant tópics.

3:33 p. m., mayo 19, 2006  

Publicar un comentario

<< Home