domingo, agosto 27, 2006

I va arribar el final...


I s'acaben les vacanes. Demà toca tornar a recuperar una part de la rutina diària, encara que per sort les classes començaran d'aquí a algunes setmanes (abans tinc algun exàmen pendent en els propers dies), o sigui que de moment el ritme diari tampoc serà massa alt.
Les vacances m'han servit per recarregar una mica les bateries. He intentat gaudir de la calma que suposa poder estar a casa sense massa preocupacions (alguna sempre n'hi ha) i també, sempre que he pogut, he disfrutat de la bona companyia dels amics i amigues. I sobretot, personalment crec que els dies de vacances m'han permés agafar una mica d'embranzida, ganes i il·lusions per afrontar els propers mesos i tot el que se'ns hagi de venir a sobre. Per tirar del "carro", vaja.
I el millor de tot és que sigui el que sigui aquest "carro", de ben segur que no n'hauré de tirar jo sol.
En fi, bones vacances als (pocs i poques) que encara tinguin dies per descansar. I ànims a la resta que, com un servidor, a partir de demà tornen al tajo.

1 Comments:

Blogger Joana said...

Doncs ja som dos Javi, avui torno a una feina que m'agrada, però.... quan penso la calor què hi passo!!!.
Un petonet d'ànims.

10:04 a. m., agosto 28, 2006  

Publicar un comentario

<< Home