lunes, agosto 14, 2006

Vacances a Casa

Avui, a hores d'ara, hauria d'estar rumb cap al Marroc. Enlloc d'això, estic escribint aquest post a l'habitació de casa, com sempre, i és que el viatge en qüestió se n'ha anat a la porra, literalment, o almenys de moment.
Així que no em queda més remei que passar-me les vacances a casa, cosa que no em molesta especialment, ja que és ben certa l'expressió que diu que "com a casa, enlloc", que jo reescriuria "com a casa, amb temps, enlloc". I bé, al cap i a la fi, si una cosa tinc durant aquests dies és precissament temps, que massa sovint es troba a faltar durant la resta de l'any. Per tant, aprofitaré per veure més sovint els amics/es, sortir una mica, anar a sopar, fer una mica de "bon vivant" i ja que sóc a Mataró (com que aquest any les vacances les passo en aquesta bonica ciutat de la costa del Maresme), faré per anar redescobrint alló de "Mataró, ciutat Mediterrània".
Com que estic de vacances, aquests dies el blog està una mica en "Stand-By" (bé, ja es nota), tot i que de tant en tant, segons les ganes, aniré fent algun post. Això sí, em fa l'efecte que les entrades polítiques les deixaré per després de vacances. I com que, en definitiva, les meves vacances tampoc són massa llargues, doncs segurament no trigaré gaire en tornar a capficar-me en temes polítics.
Si llegiu això i sou de Mataró (i a més, hi sou, com un servidor), ens veiem. A la resta, que disfruteu d'unes bones vacances allà on sigueu.

4 Comments:

Blogger Joana said...

Ohhhhh i jo que pensaba que ja eres ben lluny....
Mecachis!, ho sento, però m'agrada la teva part positiva, Mataró a l'estiu és un bon lloc.
Un petonet.

3:41 p. m., agosto 14, 2006  
Blogger Oriol Vaquer said...

Bé, doncs ja ens veurem un dia d'aquests, que jo aquí a Argentona també estic sol, tots els amics han marxat de vacances.
Ja quedarem algun dia per anar a fer un a cervesa.

Vinga, ens la veiem

Saluit i República

5:05 p. m., agosto 14, 2006  
Blogger Javi said...

Marc,
de acuerdo, que cuándo nos falte el tiempo, por lo menos sea porque lo estamos aprovechando a nuestra manera.

Joana,
he passat molts estius a Mataró i m'agrada. Per passar-m'ho bé només necessito bona companyia i a la meva ciutat la sé trobar.

Oriol,
agafo la invitació, prenguem una birra. Salut, amic.

12:19 p. m., agosto 15, 2006  
Blogger krm said...

eeehh!! jo m'apunto a fer una birreta amb vosaltres jeje que això d'estar a casona estudiant és molt aburrit... :(

Fins aviat!! ;)

1:45 p. m., agosto 15, 2006  

Publicar un comentario

<< Home