miércoles, septiembre 13, 2006

Un Meme més encara

La Núria m'envia un meme (ya me lo veía venir). Ara es tracta de que un mateix decideixi quin és el millor post de tots els que he publicat en el blog. Això potser no ho hauria de dir jo, es una qüestió de gustos i segur que el meu no coincideix amb el de la majoria de la gent, però...
Porto gairebé un any escribint regularment en aquest espai, i he parlat de pol·lítica, de joves, de tonteries, de tecnologia (fa temps que no ho faig) ... de mil i una coses.
Però per ser just amb mi mateix, he decidit que el meu millor post és un poema, pensat, escrit i dedicat, com gairebé tota la poesia que humilment soc capaç d'escriure.
El meu millor post és Desierto. No sé si els que llegiu això hi estareu d'acord.
I ara el reenviaré a quatre persones més sota l'advertència de la mal·ledicció gitana que caurà sobre aquell o aquella que no respongui el meme. Els afortunats són:
  • Ramon Bassas, que porta dos anys escribint i imagino que li serà complicat decidir-se per un únic post.
  • Oriol Vaquer, perquè fa reflexions interessants i és un bon tipus, que manté el blog decentment actiu.
  • Victor Martínez, per anar donant-li "cancha" al seu blog, que quan li vénen ganes és un dels més canyeros de la blogosfera política.
  • Sara Moyà, perquè avui he aprés que bona nit en basc es diu "gabon", igual que el país de l'Àfrica.

Imagen de http://static.flickr.com/25/66585147_03c82ce753_m.jpg

3 Comments:

Blogger Oriol Vaquer said...

Oh, ho sento Javi, però aquest cop m'ha arribat abans a mi la meme, encara que la Núria ha estat molt ràpida i te l'ha enviat a tu, perque sinó ho hagués fet jo ;)
Si vas al meu blog veuras la resposta a la meme

Salut i República

1:16 a. m., septiembre 14, 2006  
Blogger Javi said...

Oriol,
ja veig que en Donaire se m'ha avançat, i la Núria se t'ha avançat a tu-

Núria,
no vaig dir mai a qui estava dedicada, és veritat.

Però a la noia que la va inspirar i a la que anava dedicada sí que li vaig dir. Ella sap.

1:55 p. m., septiembre 14, 2006  
Blogger Pinpilin said...

Hola guapo!

Ya lo he respondido... jejeje.

Un besoteeeee

4:35 p. m., septiembre 14, 2006  

Publicar un comentario

<< Home