domingo, diciembre 31, 2006

L'Any Blog

L'any s'acaba, ara sí. Portem dies anunciant-lo i parlant-ne, fent balanç i alguns ja formulen els seus propòsits de cara al pròxim. L'any ha tingut de tot.
Si mirem aquest blog i fem repàs, veiem que aquest any s'han parit amb el d'avui, 255 posts de tota mena, gairebé 0,7 posts per dia. En algun moment vaig llençar-me a l'aventura del post diari, però almenys de moment i amb els mitjans disponibles, no ho he pogut aconseguir.
A través del blog, he conegut molta gent nova, alguns dels quals després han acabat esdevenint bons amics i amigues. I també he tingut ocassió de conèixer millor a gent que ja coneixia. He participat en algunes trobades de blogaires, on sempre he expresat que els blogs permeten sobretot conèixer i en el camí, suposo que alguns m'han conegut una mica millor a través d'aquest humil espai.
El blog m'ha permés també donar un cop de mà a gent que s'ha animat a fer-se el seu i aquí la llista podria ser llarga. I això ara per ara s'ha convertit pràcticament en un costum, doncs últimament no hi ha setmana on no hi hagi algú que no em demani ajuda amb algun detall que vol fer o millorar del seu blog. Això m'omple de petites satisfaccions, pel sol fet de poder ajudar amb tot el que em sigui possible als que m'ho demanin.
En quant als continguts, el blog ha anat esdevenint en una mena de taula desendreçada, on s'hi barrejen política, poesia, vivències personals, cançons, anècdotes, imatges i amics/es en un còctel imposible que a vegades no sé quina forma pot acabar agafant.
En definitiva, aquest ha sigut un any que podríem denominar d'any blog, perque moltes de les coses que he fet, he viscut, he sentit o he pensat s'han acabat reflexant aquí d'alguna manera i per tant aquestes pàgines són testimoni d'una part del que aquest any ha estat per a mi. Com a desig blogaire pel 2007, només se m'acudeix demanar que pugui tenir moltes coses a explicar i a expresar a través d'aquest espai i que les persones que em rodejen continuïn donant-me idees, motius i impuls per seguir escribint dia rere dia.
A tots i totes, bon any i ens veiem l'any que ve.
Imatge de Quico Melero

3 Comments:

Blogger Joana said...

Javier,
has demostrat ser un mestre excelent i pacient.
Bon any i petonets..

7:06 p. m., diciembre 31, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Javi,
Felicitats per ser com ets, tu també gaudeixes fent suport els altres.
Gràcies per donar-me un cop de mà.

4:34 p. m., enero 02, 2007  
Blogger Javi said...

Joana i Glòria,
bon any a totes dues. Vosaltres també sou unes molt bones alumnes.

Fins aviat!

11:32 p. m., enero 02, 2007  

Publicar un comentario

<< Home