viernes, enero 19, 2007

El Jove-Aranya

Agafo una petita tonteria del blog de l'Eulàlia, que em va fer gràcia, per rellençar aquest molt original meme (últimament això ja sembla una mica malaltís i tot). Aquesta vegada es tracta de realitzar un test en anglès, per determinar a quin superheroi (o superheroïna) t'assembles més, curiós.
Dit i fet, descobreixo amb sorpresa que m'assemblo a Spiderman. Segons el test soc "intel·ligent, enginyós i tinc un gran poder i responsabilitat". Vaja, que segons això no tinc àvia ni la necessito. El test també determina que m'assemblo a un altre superhome, un tal "Llanterna Verda", un tipus que vesteix de verd i porta un anell que li confereix poders. I el superheroi a qui no m'assemblo gens és a en Hulk. Ni soc fort, ni tinc la pell verda, ni vaig pels carrers fent crits i destrossant coses en calçotets (seria una imatge curiosa de mi mateix).
Se m'acudeixen uns quants acudits amb això de Spiderman. Alguns diran que soc un trepador, que em passo el dia "penjat" gràcies a les meves habilitats aràcnides o que potser em caracteritzo per fer caure a segons qui en la meva telaranya...
En fi, el meu sentit aràcnid m'alerta de que haig de passar el meme i que els afortunats i afortunades són:

PD: Demà les respostes al joc de Veritats i Mentides sobre un mateix.

2 Comments:

Blogger Joana said...

La Eu m'ho va passar, però soc incapaç de fer.ho, ho vaig intentar amb el traductor de google però quin desastre!.
Bon dia home aranya!.

8:50 a. m., enero 19, 2007  
Anonymous Anónimo said...

misión cumplida, un poco lejos de catwoman... xddd

3:01 p. m., enero 19, 2007  

Publicar un comentario

<< Home