miércoles, enero 17, 2007

Veritats i Mentides sobre un mateix

La Joana em fa arribar un joc (que no meme, diuen) consistent en dir 10 coses sobre un mateix per a que qui vulgui respongui dient si són veritat o no. Sempre he dit que els blogs serveixen sobretot per conèixer i una vegada més els fets em demostren que, almenys en part, són això.
Bé, a veure qui s'anima a respondre i a certificar quant em coneix.

1- Soc un jugador de Poker decent i de tant en tant participo en alguna partida d'aquest joc entre bons amics.

2- Anys enrere i com a entreteniment, vaig practicar Kickboxing durant uns quants mesos en un gimnàs del meu barri.

3- Ara mateix no hi ha gaire amor a la meva vida.

4- Mai porto un rellotge de pulsera, en canvi, faig servir un d'aquells rellotges amb cadena, que tenen un encant especial.

5- No tinc un estereotip de dona, quan veig una que m'agrada, doncs ho sé i punt. És una debilitat, en fi...

6- Sovint surto a còrrer per fer una mica d'exercici i no es difícil trobar-me al Parc Central fent footing.

7- M'agrada molt la rumba i la canto i la ballo sovint sempre que puc, soc un "rumbero", vaja.

8- He participat al programa "¿Quiere ser millonario?".

9- El viatge que no em vull quedar sense fer és a Egipte.

10- La platja de Mataró és part del meu hàbitat natural, tant als dies com a les nits d'estiu.

Ara, si voleu, us toca als i les que visiteu aquest blog demostrar quant em coneixeu i sabeu de mi. I per continuar amb el joc, doncs li passo el mort a:

4 Comments:

Blogger Pobin said...

Uho!! yo kiero jugar, ya ke no me lo as pasao...

1- Esto no lo puedo negar, eres decadente jugando a Poker,... ke por cierto hace mucho ke no hacemos uno...haber kuando akaben los etsamnes.

2-De ahi tus abdominales...jeje

3- Lalala dile amor, dile setso...

4- Esto es obvio...

5- TE gustan todas.

6- Kreo ke hace mas de dos anos ke no te veo korrer

7- Venga va ahora una mas dificil...

8- Kreo ke no has participao... pero podrias hacerlo, y asi kompartir los 15kilos

9- Lorensdearabia....

10- Si klaro... y yo soy un gato peluo. ASi ke podria decir ke peluo soy pero gato no...

4:32 p. m., enero 17, 2007  
Anonymous Anónimo said...

Javi, no sé si encertaré gaire!
És una mica difícil, ho intentaré.
1- SÍ
2- SÍ
3- NO
4- SÍ
5- SÍ
6- NO
7- NO
8- No
9- SÍ
10- NO

6:30 p. m., enero 17, 2007  
Blogger Joana said...

A veure...., pensa que després has de posar si encertem o no ok?.

1. Sí
2. No
3. Sí
4. Sí
5. Sí
6. No
7. No
8. No
9. Sí
10. Sí.

Quins nervis...
Petonets Javi.

8:44 a. m., enero 18, 2007  
Anonymous Anónimo said...

Pel que veig només m'has despistat en la rumba!
Ànims i endavant!

5:49 p. m., enero 20, 2007  

Publicar un comentario

<< Home