lunes, diciembre 31, 2007

El final del 2007

S'acaba el 2007 i aquests són dies de fer balanç de l'any. Personalment, no m'he aturat a donar-li masses voltes. En molts aspectes surto del 2007 satisfet i crec que millor que quan hi entrava.
Ha estat un any de feina, de satisfaccions personals en molts aspectes, de petites i grans decepcions en d'altres i de records que ja ningú mai podrà esborrar. Però sobretot ha sigut un any de creixement personal. Em sento més ric, tinc més amics, amigues i estimo i m'estimen més que fa un any. Soc, per tant, un home afortunat.
I ara, arriba el 2008, que espero sigui un any encara millor, que sigui un any de bona feina, de pau i d'aconseguir portar a terme fites importants. Des d'aquí vull desitjar a tothom un bon any. I que us ompli de felicitat.

3 Comments:

Blogger Joana said...

Bon any Javier!
Un petonet matiner.

10:30 a. m., enero 01, 2008  
Blogger Javi said...

Gràcies Joana, jo també et desitjo un bon any.

I un petonet, però enlloc de matiner, afeitat.

3:57 p. m., enero 02, 2008  
Anonymous Anónimo said...

Bon Any, Javi!!!
Ja m'xplicaràs detalls del viatge a Huesca.

5:46 p. m., enero 03, 2008  

Publicar un comentario

<< Home