Offline
Una vegada més i ja m'ha passat unes quantes vegades, les companyies telefòniques m'han deixat sense internet.
Com que el meu emprenyament amb aquest tema de moment va per llarg (sembla que al igual que el restabliment del servei), ja aviso que si algú troba que la poca actualització d'aquest espai denota que un servidor pateix de deixadesa o de manca d'interés pel bloc, s'enrecordi carinyosament de Telefónica i del seu "magnífic" servei d'atenció al client.
3 Comments:
*
Tranquil.. que no ets l'únic que ha patit aquest tipus de mal servei.
Les companyies que actualment estan dedicades a oferir aquests serveis.. són una veritable conxorxa.
Simplement es dediquen a engrossir la bossa del -caleri-, però en canvi, a costa d'un servei pèssim d'atenció al client, a base de números virtuals i centraletes "passa-temps"; que només saben dirigir-nos d'un a altre departament.
Si al menys remuneressin adequadament a aquests teleoperadors.. Però ni això!!
Aquesta gent fan la feina.. i per misèria i companyia..
*
Records!!!
*
Albert,
doncs sí, aquestes companyies són d'aquelles que et donen mil facilitats per a donar d'alta el servei, però que quan et vols donar de baixa, tens una queixa o pateixes una avaria et fiquen en un calvari infumable que pot arribar a desesperar al consumidor que l'únic que vol es un bon servei.
Molts records i cuida't!
*
Doncs l'últim cop vaig recórrer a l'Agència Catalana de Consum (www.consum.cat).
Ells van seguir els passos corresponents i la companyia -estafadora- va deixar de molestar-me... A més van enviar-me una carta disculpant-se, per les molèsties causades en els darrers mesos.
*
Llàstima que molta gent no coneix els sistemes que l'administració posa a l'abast.. per fer aquest tipus de denúncies o reclamacions.
*
Publicar un comentario
<< Home