lunes, noviembre 13, 2006

Charly

M'he posat content quan aquest matí m'ha trucat en Charly per a demanar-me ajuda amb el seu blog recent estrenat. A la boca se m'ha dibuixat un somriure. Ell, que sempre ens criticava amb això dels blogs, finalment ha caigut en la temptació d'endinsar-se en aquest món.
En Charly és una de les millors persones que m'he trobat mai. I ho és perquè senzillament dona tot el que té en tot el que fa, provocant en els demés aquell sentiment que t'obliga a posar-te a treballar. M'ha ensenyat moltes coses i sé que m'ensenyarà moltes més, tendint les mans mil vegades amb un somriure.
És, en un dels sentits més amplis de la paraula, una bona persona. Potser m'he posat content no tant per la seva arribada a la blogsfera, sino més aviat perquè avui he pogut aturar-me a reflexionar amb calma i fent això te n'adones que malgrat tot, tens algunes bones persones aprop, com precissament, ell mateix. Amic, benvingut.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

hola señor muy lindolos poemas yo tambien escribo pero no tan bien
aqui el javier de Argentina
muy orgulloso de que los javier nos guste la lectura y las letras
un saludo desde Argentina

11:25 p. m., noviembre 14, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Hola Javier,
Jo també m'he fet un blog nou, i potser algun dia necessitaré ajut. Em van parlar de tu, que ets un gran blogger.
Podré recorrer a tu?
Gràcies!

8:58 a. m., noviembre 15, 2006  
Blogger Javi said...

Javier,
pues me alegro de que te gusten, uno hace lo que puede y escribe lo que siente. Un abrazo!

Gloria,
encantado de verte por aquí. De hecho alguna vez he pensado en que acabarías haciéndote un blog. ¿Gran blogger?, muchas gracias aunque sólo pretendo ser uno más.

Y por supuesto que puedes contar conmigo, pídeme ayuda siempre que quieras. Nos vemos.

3:40 p. m., noviembre 15, 2006  

Publicar un comentario

<< Home