jueves, noviembre 09, 2006

Escola Formació JSC Mataró


Aquest cap de setmana, dies 11 i 12 de Novembre, la JSC Mataró organitza la "II Escola de Formació Remigi Herrero", a l'alberg municipal de Can Soleret.
La formació és un eix bàsic del desenvolupament personal de les persones i en aquest sentit, les escoles de formació suposen una oportunitat única i profitosa per a reflexionar, aprendre i gaudir, tot coneixent gent nova (o coneixent millor als que ja coneixies).
Durant els dos dies, es realitzaran tallers i cursos, a més de xerrades que ens permetran avaluar amb una certa profunditat les polítiques de joventut que es realitzen des dels ajuntaments i els principals reptes que actualment hi han a sobre de la taula a la nostra ciutat. I són aquests els aspectes que ens han de servir per a mirar decididament cap endavant per a poder afrontar el treball que d'aquí a ben poc ens tocarà. Aquí podeu consultar el programa complet de tot el cap de setmana.
La política del nostre voltant porta algun temps amb la mirada posada en Catalunya i les institucions catalanes. Ara toca girar el cap i fixar-se en alló que és més important: la proximitat i els problemes cotidians (que sovint són els més transcendentals).
I justament per a poder fer això aquesta escola de formació ens serà molt útil, ens hem de posar en marxa. Ni un pas enrere!

Imatge,
Can Soleret

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Escuela de formación o escuela de desinformación? fiesta de futuros politicuchos pagadas por las arcas públicas.

De aquí a poco se acabará vuestro chollo, de aquí a poco no permitiremos que también los "jóvenes políticos" se rían y se aprovechen de nosotros (la ciudadanía, la clase trabajadora).

No queremos más chupasangres que van de progres: Ni juventudes del pp, ni socialistas ni nada.

Seguimos en contacto.

5:27 p. m., noviembre 09, 2006  
Blogger Javi said...

Querido anónimo,
si acusas de que la escuela de formación de la JSC Mataró se paga con dinero público, te recomiendo que sencillamente lo denuncies.

Otra cosa es acusar por acusar sin ningún tipo de argumento, cosa que me parece cuánto menos despreciable.

Por otra parte, en tu comentario veo que excluyes a los militantes de la JSC de la llamada ciudadanía o clase trabajadora... ya no digo lo que me parece eso.

En fin, cómo tu dices, si quieres seguimos en contacto.

9:45 p. m., noviembre 09, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Argumentos hay de sobra y lo sabeis. El problema es que intentáis escondendorlos o camuflarlos como hacen vuestros políticos. Sois iguales.

9:15 a. m., noviembre 10, 2006  
Blogger Javi said...

Pues no, no sabía eso de que hay argumentos de sobra. Me gustaría que me los dijeses.

Y repito, si crees que esto se paga con arcas públicas, no tienes más que aportar datos y denunciarlo. Así de sencillo.

Y por cierto, yo no escondo nada, a diferencia de otros (algunos esconden su identidad bajo un simple anónimo, no?).

Venga, nos vemos.

3:06 p. m., noviembre 10, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Yo estuve participando en la escuela y, a parte de salir mucho más formado e informado, salí con 25€ menos, así que déjame que dude de que se paga con dinero de las arcas públicas...

12:30 p. m., noviembre 13, 2006  
Blogger Pedro said...

Sí, molt maca la foto, llàstima que no es vegi l'autopista que t'impedeix conciliar el son darrere l'alberg, ni el genial i bonic Mataró Parc que hi ha darrera, un regal pels ulls, ni el dia ni el lidl ni el jardiland, obres magnes de l'arquitectura mataronina.

11:37 p. m., noviembre 13, 2006  

Publicar un comentario

<< Home