jueves, noviembre 23, 2006

Claustral

El passat dimarts a la UAB es van cel·lebrar eleccions de representants d'estudiants al Claustre de l'universitat, en les quals vaig ser escollit com a representant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE) pel sindicat d'estudiants AJEC-UAB.
La veritat és que em fa il·lusió tenir la possibilitat de defensar els interessos i drets dels meus companys i companyes de l'ETSE en el màxim òrgan de representació de la meva comunitat universitària. Se'm presenta l'oportunitat de viure una experiència que penso serà enriquidora i de la que segurament en podré extreure conclusions i idees interessants, però també un millor coneixement del món que ens envolta.
Generalment, els estudiants no acostumen a participar gaire d'aquesta classe de qüestions i això s'evidencia en la baixa participació d'aquestes eleccions (sobre un cens 30.933 electors, ha votat un 6,69 %, 2.069 alumnes). En molts casos, els alumnes ni tan sols coneixen què és i què fa el Claustre i això (entre altres factors) juntament amb un cert desinterés pel món associatiu i participatiu (que es deixa notar en moltíssims àmbits més) és la recepta ideal per a l'abstenció.
Però això ha de fer que de qualsevol manera, amb abstenció o sense, els estudiants que ens hem implicat en aquest projecte que suposa formar part del Claustre siguem capaços de deixar-nos notar i tirar endavant propostes encertades, constructives i que contribueixin a millorar la UAB des de l'òptica de l'alumnat. Només d'aquesta manera haurà merescut realment la pena i al cap i a la fi, aquest és el meu compromís personal amb la gent que ara toca defensar.
I per cert, gràcies als companys i companyes que durant aquests dies de campanya a l'universitat m'han donat recolzament. En algun moment, pràcticament semblàveu més animats vosaltres que jo mateix. Mil gràcies.
PD: Ja veieu, just acabava de sortir d'una campanya, la de les autonòmiques, en la que vaig "currar" tot el que estava al meu abast i tot just sortir d'aquesta ja m'havia ficat en una altra. Estic esperant que arribi el pont de desembre per poder agafar-me un descans, que jo encara no he parat ni un sol cap de setmana.

4 Comments:

Blogger Javi Montes said...

Enhorabona! Altres ens hem quedat en el camí per només deu vots.

7:12 p. m., noviembre 23, 2006  
Blogger Ramon Bassas said...

Felcitats!

7:42 p. m., noviembre 23, 2006  
Blogger Ramon Bassas said...

Felcitats!

7:42 p. m., noviembre 23, 2006  
Anonymous Anónimo said...

AJEC 4 claustrals, els quals estaven assegurats perque no hi havien més candidats. No heu guanyat ningú per vots per molt que els heu comprat regalant cervesses. A veure si espavileu perque si continueu fent el pena com fins ara acabareu amb els vint anys d'historia q teniu. I s'ha de veure també si representeu als estudiants perq al Claustre AJEC no fa ni brot!

11:10 p. m., noviembre 23, 2006  

Publicar un comentario

<< Home