domingo, noviembre 19, 2006

Setmana

Arriba per fi el diumenge nit, fent-se de rogar una mica, sobretot després d'una setmana llarga i amb feina. Això s'ha deixat notar un cop més en les entrades d'aquest blog, encara que això no em sembla cap excusa. N'hi ha d'altres i altres que no baixen el ritme i que tenen almenys més feina de la que puc tenir jo.
Malgrat la meva baixa activitat, en certa manera aquesta setmana ha sigut bastant blocaire per a mi. Dilluns neixia amb l'arribada d'en Charly a la blogsfera (per cert, veient les seves primeres entrades, aquest blog promet bastant) i ja vam passar junts una estona del dilluns a la tarda entre explicacions blocaires de com funciona això i de com es fa allò altre. Dos dies després, la Gloria també s'animava a apuntar-se al carro dels blogs i també vam fer una mini-sessió de nocions. I per acabar-ho d'adovar, el mateix dimecres vaig acabar la tarda ajudant amb el blog d'un altre company, que ja comentaré quan estigui en marxa, encara no ho està.
Pel demés, la setmana s'ha caracteritzat per la manca de temps. Pràcticament totes les hores del dia han estat més que cobertes per mil coses. Li falten hores als dies. Serveixi d'exemple aquest cap de setmana, que l'he passat a Sant Fost de Campsentelles en l'escola de formació dels companys de la JSC del Vallés Oriental. Molts espais de xerrada i de debat sobre els grans eixos de les polítiques d'emancipació i també moments de festa i bona companyia, com ha de ser. Ha estat un cap de setmana llarg i amb no gaires hores de son, però bueno, tampoc em queixo.
I pel mig de tot el que ha donat de sí la setmana queden detalls com partides de buscamines a la 1 de la matinada (la próxima vegada guanyaré, no donaré detalls), reunions amb un sindicat d'estudiants, discussions fortes amb una persona que t'estimes molt (encara que a vegades això sembla que li costi d'entendre), mirades a algú a qui tens ganes de veure una mica més, una estona per a poder veure "La Pantera Rosa" de Blake Edwards i converses amb una noia de la ciutat llunyana.
En fi, estic cansat. Me'n vaig a dormir, bona nit.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Gràcies javi! Tot i que allò de linkar no em va quedar massa clar, potser hauríem de fer una altra sessió pràctica tots dos.
Veig que has tingut un cap de setmana entretingut.
salut i força!

10:43 a. m., noviembre 20, 2006  

Publicar un comentario

<< Home