sábado, enero 20, 2007

Respostes

Després d'alguns dies, ara toca desvelar la veritat sobre les incògnites que vaig plantejar sobre mi mateix. Comencem.
1- M'agrada jugar al Poker amb els amics i de tant en tant fem una partida. I no se'm dóna malament, tot sigui dit.
2- Efectivament, durant alguns mesos vaig fer kickboxing al Marathon Gym, del meu barri. Que quedi clar, però, que mai vaig donar un cop a ningú i que únicament em barallava amb el sac del gimnàs. Després de tot, soc bastant pacífic.
3- Bueno, fins i tot jo tinc els meus dubtes. Segons es miri, en tot cas, no tinc parella. En aquesta pregunta donarem per vàlides totes les respostes.
4- Això és veritat, faig servir un rellotge amb cadena, que per cert, m'agrada molt.
5- Totalment cert, no tinc estereotips. Cada dona té els seus encants i aquests resideixen en les diferències i particularitats de cadascuna. Queda dit.
6- Mai he sortit a fer footing pel Parc Central. Fa uns quants anys anava corrent fins a Argentona i quan hi arribava, me n'anava a esmorçar amb un amic. Això feia que després havia de tornar caminant fins a Mataró amb la panxa plena. Per tant, aquesta és mentida.
7- Semblo molt seriós i ho soc una mica. Però això no treu que m'encanti la rumba. I la canto i la ballo i faig de palmero i...
8- Fa anys que els amics em diuen que hi vagi, però encara no he trucat. Potser m'animo i ben aviat em veieu amb el Carlos Sobera jugant pel milió d'€.
9- Veritat també. Sempre m'ha fascinat sobremanera la cultura egípcia i m'he empapat de literatura sobre el tema. La visió de les piràmides deu ser una de les més impressionants que es poden contemplar. I reconec que m'agradaria trepitjar el desert.
10- Fals. A l'estiu no m'agrada prender el sol, gens ni mica, m'agobia molt. Però a la nit sí que m'agrada anar a la platja, sobretot si és en bona companyia.
Bé, fent recompte de respostes encertades, tenim que el Javi Rodríguez pràcticament les va encertar totes (a la seva manera, això sí), però això en el seu cas no té mèrit, doncs és un bon amic meu des de fa uns anys i sap moltes coses de mi. Després tenim la Glòria Figuerola, que té 9 encerts, no està gens malament. I finalment la Joana en va encertar 7, que és un notable.
Veient els resultats, crec que no ho vaig posar gaire difícil. O potser és que em coneixen bastant.

3 Comments:

Blogger Joana said...

: Vull veure els resultats musculars del Kickboxing.
2: De Palmero?... uppss...
3: Només un notable?, ja veig que t'hauré d'estudiar de més aprop!.
Gràcies per seguir el joc.
Petonets.

11:06 a. m., enero 20, 2007  
Anonymous Anónimo said...

Uala!!!!!!!!!! Javi, vinc del dinar amb el partit, hem parlat, però encara no havia mirat els resultats! Déu n'hi do els que he encertat! tota una campiona!
Joana, ens has de mirar una mica més a tots dos! je je je

5:45 p. m., enero 20, 2007  
Blogger Jonatan García said...

Hola:
Te escribo este post, para informarte que el compañero de L'H Carlos Serrano está recibiendo amenazas en su blog.
Creo que es importante hacer difusión de este atentado contra su persona y contra la libertad de expresión.
Por eso si te parece bien, me gustaría que copiases mi último post y lo pegases en tu blog.
Por mi parte nada más.
1 saludo.

5:20 p. m., enero 21, 2007  

Publicar un comentario

<< Home