lunes, noviembre 12, 2007

Detalls a base d'enllaços

Diuen que val més una imatge que mil paraules. Però les paraules també són importants i per aquest motiu, els faré un tastet amb paraules del meu cap de setmana. Encara que intentaré no fer servir les meves paraules, sino les dels altres, a través d'enllaços. Soc conscient que d'aquesta manera hi ha detalls que es perdran pel camí, però al cap i a la fi, hi ha detalls que un s'ha de guardar com si fòssin el seu petit tresor personal. I també d'aquesta manera, vostés hauran de llegir més (si volen) i jo hauré d'escriuré menys, si m'ho permeten.
Del dissabte al matí, poden llegir això o això altre. Per cert, encara que sabia que tindria l'ocasió de conèixer a l'Albert Balada, no tenia ni idea de que també em trobaria amb l'Enrique Castro. Pel que fa al dissabte a la tarda, destacaria tot el que té a veure amb aquest tema. Entre el matí i la tarda, destacar també l'alegria de dos bons companys als que hem vaig alegrar molt de veure. De la nit... millor no explicar gran cosa, però posarem aquest enllaç per a que es facin una idea del clima musical que es va respirar.
El diumenge, ahir, el matí va servir per endinsar-nos en aquests temes. I després per reflexionar una mica sobre la política, dinar i encetar la tarda amb dues hores de cotxe fins a poder arribar a casa i rebre un merescut i necessari descans.
Pel mig queden els somriures, els nervis, les reflexions, la formació i detalls diversos que es perden en els moments i queden pel record. I si algú pensa que en aquest post he explicat poca cosa, té raó, però avui el post m'ha sortit així i al cap i la fi, el que vulgui saber més, que pregunti o participi en primera persona la pròxima vegada.
I encara que he començat dient que faria servir més les paraules que les imatges, si volen imatges aquí també en tenen.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Per a mi va ser un autèntic plaer estar amb tots vosaltres i saber, una vegada més de la vostra necessitat vital de servei a la societat i l'afany de coneixement que us honora. Una abraçada

8:24 a. m., noviembre 13, 2007  
Blogger Javi said...

Per part meva només puc dir que el plaer va ser igualment meu.

Fins la pròxima vegada que ens retrobem, una abraçada.

8:13 a. m., noviembre 14, 2007  

Publicar un comentario

<< Home