sábado, noviembre 10, 2007

A mi manera

En unes hores, marxo cap a Juneda a l'escola de formació dels companys i amics de la JSC de les Comarques de Lleida. Unes terres que aquest any m'han anat atrapant i a les que m'escapo quan tinc una estona lliure, malgrat les dues hores de cotxe que ens separen. Sortosament, la música o la ràdio fan més entretingudes les hores al volant.

La cançó que m'acompanya aquesta setmana i que segur que també m'acompanyarà mentre el meu cotxe, els companys i jo mateix travessem Catalunya fins arribar-nos a les terres de ponent és "A mi manera", en la preciosa versió dels Gipsy Kings.

1 Comments:

Blogger Joana said...

Javi,
és una passada aquesta versió, no la coneixia.
Que vagi bé el cap de setmana :)
Un petó

9:55 a. m., noviembre 10, 2007  

Publicar un comentario

<< Home