lunes, junio 02, 2008

Taller de blocs

Recuperant un aspecte que darrerament tinc una mica oblidat, el proper dissabte tindré l'oportunitat de tornar a fer de professor de blocs. I en tinc ganes. Perque encara que mai he deixat de donar un cop de mà als blocaires que m'ho han anat demanant, fer un curset és quelcom més complicat i alhora interessant.
Ja em va tocar fa temps exercir de professor en aquesta matèria, en un taller organitzat a Balaguer pels companys i amics de la JSC de les Comarques de Lleida. Aquell taller, com tantes coses en les que intervé l'informàtica, va tenir un punt de dificultats técniques que vam superar com millor vam saber (i vam poder). Però crec que, amb la perspectiva que dóna el temps, ens ho vam passar d'allò més bé.
Aquesta vegada faré de professor bastant més a prop de casa, en un curset emmarcat en el programa d'activitats per al segon trimestre de l'any, organitzat pel Centre d'Informació i Recursos per a les dones, de l'Ajuntament de Mataró. O sigui que serà un curs de blocs per a dones. La idea del curs va sorgir fa uns mesos durant una conversa amb les dones de la Vocalia de Dones "Laia l'Arquera", de l'Associació de Veïns del Pla d'en Boet. Després, l'Ana m'ho va comentar i jo vaig acceptar encantat després de parlar amb l'Isabel Bermúdez, tècnica del Servei de Dona de l'Ajuntament (que per cert, es va sorprendre una mica quan li vaig dir que no volia cobrar res per fer el curset).
Això dels blocs és una afició que a alguns ja ens ve de lluny i com a bon aficionat, un sempre intenta convèncer als demés per animar-los a endinsar-se en la blocsfera. Espero que aquest taller serveixi precisament per a això i que siguin unes quantes les dones de Mataró que arrel del mateix, s'animin a crear i a mantenir viu el seu propi bloc. Ja veurem com va.

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Seguro que irá bien. Yo tenía ganas de tener un blog y no hubiera sido posible sin tu ayuda.

Un saludo

9:45 p. m., junio 02, 2008  
Blogger Javi said...

Jordi,
creo que contigo hice una de las sesiones más completas que he hecho nunca. A ver si nos vemos, espero que todo te vaya bien, un saludo.

Enrique,
igualmente, un abrazo desde Mataró y también, a ver si nos volvemos a ver y charlamos un rato. Nuestro encuentro en Juneda fue una sorpresa muy agradable, cuídate.

10:53 a. m., junio 04, 2008  
Anonymous Anónimo said...

En que idioma escribiste?

4:56 p. m., junio 13, 2008  
Blogger Javi said...

Ave Fenice,
este post está estcrito en catalán, que es una de las dos lenguas que utilizo habitualmente en el blog y en mi vida diaria.

10:21 a. m., junio 14, 2008  

Publicar un comentario

<< Home