jueves, octubre 27, 2005

El retorn

Ja torno a ser aquí. En realitat no és que hagi estat fora, ni lluny, ni de viatge. Però el que si que he estat és molt enfeinat i això s'ha notat en la setmana que porto sense escriure cap post al blog. Els que m'hagin fet alguna visita ja se n'hauran adonat. Ara, encara continuo bastant enfeinat, però com que tenia ganes d'escriure únicament pel plaer d'escriure, m'he buscat un forat en el meu temps per redactar aquestes línies.
En aquesta setmana que porto fora de la blogosfera mataronina, un bon amic ha entrat a formar part de la mateixa. Em refereixo a en Javier Rodríguez, estudiant de física, company d'universitat i de fatigues des de fa uns quants anys. És, com tots els físics suposo, una persona peculiar, amb inquietuds que van una mica més enllà en la percepció que tots tenim de la realitat i que s'acostuma a mirar les coses amb una óptica (quàntica??) diferent però gairebé sempre interesant. Per cert, la foto que ha col·locat al blog no diu gaire d'ell...sense comentaris.

1 Comments:

Blogger Pobin said...

Gracies! per la publicitat...
y la meva foto diu mes que una foto normal... encare que no t'agradi (jeje)

2:26 p. m., octubre 27, 2005  

Publicar un comentario

<< Home