viernes, marzo 03, 2006

Alguns enllaços

Segon dia de refredat, la cosa no millora gaire i jo diria que demà encara durarà. Bé, mentre em recupero he afegit alguns enllaços a la llista de blogs que segueixo amb més o menys regularitat, i ja n'hi han 34. Recordo que, als inicis d'aquest blog només hi havien 4 enllaços. Evidenciem que la cosa ha anat progressant.

Fa un parell de setmanes vaig afegir els enllaços als blogs dels periodistes Joan Salicrú i Saül Gordillo, més o menys poc després de l'interessant debat que vam tenir amb ells a l'escola de formació de la JSC Mataró. En aquell debat també van participar dos periodistes més, l'Oriol Burgada (del qual també teniu el corresponent enllaç) i en Lluís Arcal, l'únic dels quatre mosqueters al que no li coneixem blog.
Una altra de les novetats de la llista no porta ni un mes a la blogosfera però ja s'ha convertit en un clàssic. Bé ja ho era abans d'arribar, em refereixo al blog del President de la Generalitat, en Pasqual Maragall, un polític que no deixa indiferent a ningú.
I la última incorporació a la llista és la de la Joana, dona amb caràcter i decidida (com ella mateixa es descriu) que ja fa temps que passeja per la blogosfera però que ara s'ha decidit a crear el seu espai en el món dels blogs. A tots els enllaços sempre hi poso una foto de l'autor del blog però en el cas del blog de la Joana, com que no tinc cap foto seva, hi he posat la foto d'una flor, vermella evidentment. No sé com descriure millor amb una imatge a aquest encant de dona, a la que seguirem amb interés en el seu viatge blogaire.
I és que això de la blogosfera és com un viatge. Sempre estaria millor un viatge a Cadaqués, no Joana? Però bueno, el món dels blogs tampoc és poca cosa.

2 Comments:

Blogger DarthMike said...

Aúpa con el resfriado! Yo estoy que llevo una semana medio-medio, pero.. aún no he caído en la oscuridad!

Saludos

1:57 p. m., marzo 03, 2006  
Blogger Joana said...

Javier, quina vergonya!, això que posis el meu enllaç al costat de segons qui em fa sentir molt petita, a mi.. imagina!.
Moltes gràcies per el teu comentari, m'has emocionat!.
Un petonet, és que soc molt petonera ok?.

8:13 p. m., marzo 03, 2006  

Publicar un comentario

<< Home