martes, junio 06, 2006

Coneixent


Sempre agrada conèixer gent nova, sobretot si els inicis són bons. És curiós apreciar com avui en dia, amb el món d'internet, les possibilitats a l'hora de conèixer gent i iniciar noves amistats es fan més grans, fins i tot a vegades, es dona el cas de que coneixes a algú abans a través de la via telemàtica que en persona.
No és la primera vegada que em passa aquest any i segurament no serà la última que d'entrada conec a algú a través de la blogosfera. Ja em va passar amb el Miguel, amb la Carme, també amb el Francesc i avui m'ha tornat a passar, un cop més. He conegut al Guillem, un company de Santa Susanna amb el que mai m'he vist (encara que em consta que hem arribat a coincidir en algun lloc) però al que avui m'he trobat "virtualment", a través del seu blog i també del msn ("bendito Messenger", que diem alguns).
En Guillem és un apassionat de la pintura i l'art en general, així com també de la filosofia, com un pot adonar-se'n ràpidament llegint el seu weblog. Des d'aquí li vull donar la benvinguda a aquest microcosmos de la blogosfera del Maresme, si és que se li pot anomenar així. He incorporat el seu enllaç a la llista d'aquesta pàgina, el llegirem. I ben aviat també hi haurà ocassió per saludar-lo en persona. Un plaer.

1 Comments:

Blogger Cesc Amat said...

Ei, sí, a mi també m'ha passt amb força gent, una cosa positiva d'aquesta blogosfera... apa, encantat!

10:47 a. m., junio 08, 2006  

Publicar un comentario

<< Home