viernes, septiembre 19, 2008

Trienni

Tal dia com avui fa tres anys vaig començar a escriure en aquest blog. No és qüestió ara de fer repàs ni balanç, doncs el blog s'ha acabat convertint en part d'un mateix i per tant el balanç del camí es va fent en el dia a dia.
Només un apunt. Quan miro tímidament enrere m'adono de que alló en què s'ha anat convertint el blog és quelcom bastant diferent a la idea inicial que segurament tenia al cap. I penso que deu ser que el blog es transforma i canvia a mesura que tu mateix canvies i et van passant coses. I en aquests tres anys m'han passat moltes coses, bones i dolentes, com és lógic.
La veritat, deixin que ho digui, estic satisfet amb aquesta part de mi mateix. Potser és una mica freaky dir-ho, però al final crec que he acabat necessitant el blog.
Per cert, ara mateix plou a Mataró i de mica en mica s'està enfosquint el cel mentre es fa de nit. Precisament des d'aquesta tarda fosca i plujosa, jo estic de vacances. I em sembla fantàstic poder començar unes vacances amb pluja. En serio. I bon cap de setmana a tothom.

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Bones vacances!

9:57 a. m., septiembre 22, 2008  
Blogger Javi said...

Gràcies Glòria, t'asseguro que les vacances seran bones.

Ens veiem a la tornada.

1:34 p. m., septiembre 24, 2008  

Publicar un comentario

<< Home