lunes, noviembre 14, 2005

Un hombre llamado Ferran Asencio

Fa una estona he descobert amb una certa sorpresa que hi ha un altre blogger entre nosaltres, l'amic Ferran Asencio. Des del primer dia en que vaig començar en això de la JSC, en Ferran em va semblar una gran persona. Crec que vam connectar bé des d'un principi. Potser va ser pel fet de que compartim barri (que per cert tots dos ens estimem especialment), però realment debia ser perquè és un tipus obert com pocs.


Sembla ser que en Ferran porta un temps amb el blog en marxa, però en qualsevol cas, des d'aquí vull donar-li la benvinguda al món dels blogs. Sempre és i serà un plaer conversar una estona amb ell. Jo, per la meva part, l'aniré llegint de tant en tant, i és que, en Ferran sempre té alguna cosa interessant a dir.

1 Comments:

Blogger Fer said...

La verdad es que hoy en día quedan pocas personas integras y transparentes de verdad y yo por suerte, tengo el placer de conocer a unas cuantas. Lo que mas me sorprende es que esto se ha dado en un mundo o entorno tan cargado de sospechas, dudas y reticencias como es la politica, como es el caso de las Juventudes. Javi, tu eres una de esas personas y tienes una de las virtudes que mas se estan perdiendo en esta sociedad, la de apreciar a tus amigos y demostrarselo sin miedo a parecer inferior. Eso te hace ser realmente grande... coño Javi, como se nota que eres de Cerdanyola! Muchas gracias por tus palabras que van desde el cariño y ese respeto mutuo que nos tenemos el uno al otro y gracias sobretodo por saber escuchar... porqué eso es lo que me hace entender que cuando hablo contigo estoy aprendiendo constantemente.

Salud y República!

12:21 a. m., noviembre 15, 2005  

Publicar un comentario

<< Home