domingo, junio 11, 2006

Moment Esportiu


Ahir no vaig fer cap post al blog, vaig fallar per primera vegada des del 19 d'abril, però és que aquest cap de setmana he anat una mica de bólid, és el que té la campanya. Sort que ja queden pocs dies i que crec que el Sí guanyarà i guanyarà bé, o sigui que l'esforç haurà merescut la pena. Però avui no vull escriure sobre l'Estatut ni sobre la campanya, que ja sembla que no hi hagi vida després de l'Estatut. A aquest ritme no sabrem qué fer el dia després...
Parlarem d'esport. Poques vegades parlo d'esport en aquest blog, però aquest cap de setmana ha sigut especialment destacat en aquest aspecte. No només pel començament del mundial de futbol, del que suposo que a mesura que passin els dies alguna cosa aniré dient, sino també per la espectacular victòria de Rafa Nadal a Roland Garros i pel Gran Premi de Fòrmula 1 celebrat al circuit de Silverstone, on Fernando Alonso a tornat a imposar-se amb el seu Renault.
Quan penso en aquests fenòmens esportius ràpidament em fixo en la joventut d'alguns esportistes d'èlit. Rafa Nadal només té 20 anys i Fernando Alonso deu tenir 23, crec. I la qüestió és que porten un ritme impressionant. Jo només tinc 22 anys i a la meva edat, Alonso ja era campió del món de Fòrmula 1. Pel que fa a Rafa Nadal millor que no hi pensi, a la seva edat jo estava barallant-me amb el segon curs de la carrera, i ell porta un parell de Roland Garros a les seves espatlles, a més de una Copa Davis i bé, si amb 20 anys ja anem així, no vull pensar com anirà quan tingui la meva edat...
El que jo dic, millor no pensar-hi... millor em dedico a una altra cosa.